Můj týden šipkaře

05.01.2012 20:26

Středa

Probouzím se s pocitem, že jsem byl včera nějaký nesvý. Nevím, myslím, že jsem chtěl něco udělat, ale nevzpomenu si co. Web mám dodělaný, statistiky taky, hmm, co to bylo?? Nevím, snad jsem chtěl jít někam zatrénovat. Buď do Lučky s třetí ligou nebo do fenixu s druhou. Ale tam si moc nehodím, mají velkou účast. Tak zajdu večer do Lučky.

Večer zahážu s klukama z Lučiny. Výsledky vlej-vylej, no nevadí, však to v neděli bude jiná. S kým že to hrajem, no nic, zítra se podívám.

 

Čtvrtek

Ráno v práci koukám na net. Hmm, na mojem nic, tak na sasopasu, tam je živo. ÁÁÁ koukám Sasa si zas píše s Bečvou. Zasměju se a mrknu na UŠO s kýmže to vlastně hrajem. Paráda, přijatelný soupeř, zahraju si. Ale místo koho??? Bekr má hodně účastí, takže místo něho. Kurnik, mohl bych udělat nějaký dobrý výsledek, 4,5 bodu a 10:0 na legy.  Jednou se mi to přece musí podařit. Bože jak se těším na neděli...

 

Pátek

Jak má vlastně Renáta šichtu??? Noční, super. Zkusím cinknout klukům do Metylek a zajít na hřiště zaházet. Tam mi to kdysi šlo. Když v tu neděli hrajem aspoň potrénujem. V neděli hrajem s těma... Hmm chci hrát, ale Bekra přece nemůžu nechat seděť, udělá peklíčko, to mu přece nemůžu zkazit. Ale katy byl posledně nějaký marný. Jasně, nechám sedět Katyna.... Už ať je neděle.

 

Sobota

Ráno jsem dostal pojeb od Renče, že musím furt lozit na šipky i když je nesnáším. O čem to mluví, kde to vzala??? Co si ty ženské nevymyslí, beztak ji jenom sere, že se bavím, když ona musí být v práci. Šipky miluju, i když jsem včera na hřišti dostal pěkně na prdel  od Reně i od Katyho.  Nevadí, však hrajou se mnou aspoň mají formu. Však to včera byla jen smůla, v neděli si spravím chuť. Ale přece nemůžu stáhnout Katyna ani Reňu, když mě oba tak porazili... No, ale Erža říkal, že s těma slabýma nerad hraje. A navíc se posledně opil s Luďou. Jasně, budu hrát místo Erže.

Večer domlouváme Knajpu na příští týden. A sakra, Renáta má volný víkend... No co, pustím ji do Lhotky, budu za dobráka a můžu jít chystat  hřiště na mač. ;) Ták, zítra hrajem, už se těším. Aspoň 3 body přece udělám, ne?

 

Neděle

Ráno jsme s Reňou rozhodli, že řídí Katy. Fajn, aspoň si dám pivko. Po posledně se nechci opít, vždyť to nepotřebuju. Ale ze dvě pulečky si dám, na nervy, to se musí.... Místo koho budu hrát??? Blbec, přece nestáhnu našeho nejlepšího hráče, ne?? Ale Reňa zas bude brblat, že nemůže hrát, že je dojebaný a že nemá chuť a že mu nevadí se dívat. Jasně, stáhnu Reňu...

Hodina do zápasu

No, rozhoz mi moc nejde, ale to nevadí. Uvidím v Mastru... Skončím třetí. Za mnou Erža s Katynem... Sakra, Reňovi to lítá... Katy byl nějaký marný, no jasně stáhnu Katyna, musím se přece rozhodnout správně.

Přijel soupeř a rozhazuje se. Kurva těm to lítá, tamten teď hodil dva double 16 a ten po něm 140. Ty vole, vždyť já nemůžu hrát, seru na to střídám já. Vždyť je to logické, hraju hovno.

Zápas

Kluci jedou jak vzteklí vedem 4:0. Jestli budem mít před čtyřhrama 6bodů, půjdu na čtyřhry, vždyť ty čtyři body uděláme, ne??.

6:2 Sakra jsou to ještě 4 body. Ne, seru na to až po čtyřhrách. Ještě vodku, bo koukat na čtyřhry nemám nervy.

8:2 Erža mě ukecal ať se nasadím. Fajn  

První zápas jsem prohrál 0:2 dvakrát jsem utekl a nezavřel jsem ani raz. Jsem čurák. Erža zavíral perfektně, neměl jsem střídat...

Ruce se mi strašně třesou. Rychle vodku bo chcipnu, snad pomůže....

Hovno pomohla, 26 22 7 11 teď kurva asfalt, zas pětka v hajzlu. Soupeř v 11. kole zavírá první leg a já měl skoro dvě kila. Kurva proč to hraju... Neumím to, neumím..

Kluci vedle se radují, vyhráli jsme. Bekr udělal desátý bod. Radoval bych se taky, ale ja debil nejsem schopen zatrubit. Zase vedle, teď triple 1. Kurvaaaaa Soupeř má nachystané a já mám 300. No nic, Jirko, uklidni se, dokud není zavřeno, nic není ztraceno, říkám si. 11. Do hajzlu. 26 Kurvaa Soupeř mě zavírá a já vzteky brečím, proč to kurva hraju. Kluci mě utěšujou, že jsme vyhráli, vůbec je nezajímá, že jsem v posledních 3 lezích hodil jen jeden triple 20 a jeden osmnáctek bo mi uletěla šipka. Seru na to, pijem.........................

 

Pondělí

Bolí mě hlava, ještěže mám volno. To jsem se zas najebal. Hraju úplné hovno, moc mě to žere. Renata mi standardně vyčítá šipky a to ani neví jak jsem vypadal včera. Nenechám si to líbit a řvu na ni. Kurva hraju hovno a ještě po mně doma řvou. Že se na to nevyseru. Píšu článek na web a standardně si sypu popel na hlavu. Proč to já debil hraju. Doma se se mnou nikdo nebaví, peněz to stojí...že se na to nevyseru....

 

Úterý

V práci se mě ptají jak jsme hráli. No co jim mám říct. My dobře, jenom já na hovno. Na všechny jsem protivný, kurva proč mi to nejde. Vždyť to umím hrát, Tak PROČ MI TO KURVA NEJDE. Večer píšu statistiky.. Stále jsem nejhorší. Já se na to vyseru. Jasně, vždyť klukům to jde beze mne dobře. Jsem absolutně zbytečný hráč. Doma se kvůli šipkám jenom hádáme, vyseru se na to a bude klid. Rozhodnuto. Zítra končím s šipkama. Definitivně. Stejně nikomu nebudu chybět.

 

Středa

Probouzím se s pocitem, že jsem byl včera nějaký nesvý. Nevím, myslím, že jsem chtěl něco udělat, ale nevzpomenu si co. Web mám dodělaný, statistiky taky, hmm, co to bylo..........................